Балаларға арналған «Су-Джок» терапиясы

9

0

Баланың сөйлеу қабілеті дұрыс болса, оған өз ойын айту оңайырақ тиеді. Қоршаған ортаны тануда, оның мүмкіндіктері неғұрлым кең болып, құрдастарымен, ересектермен қарым-қатынасы толыққанды болса, онда оның психикалық дамуы белсенді болғаны. Өкінішке қарай кейінгі уақытта сөйлеу қабілеті бұзылған балалар саны күрт өсіп кетті.

Нақты кезеңде мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу және оқытумен айналысатын ұйымдардың арсеналында кең практикалық материал бар, оны қолдану баланың тиімді сөйлеу дамуына ықпал етеді. Барлық практикалық материалды шартты түрде екі топқа бөлуге болады.

Баланың қолдары мен аяқтарында дененің барлық мүшелері мен аймақтарына сәйкес келетін биологиялық белсенді нүктелер қатаң тәртіпте орналасқан. Дефектолог-мұғалімнің аутизм диагнозы бар балалармен түзету жұмысында «Су-Джок» массажын жасаудың өзектілігі мынада:

– біріншіден, мектеп жасына дейінгі бала өте икемді және оңай оқытылады, бірақ мүмкіндігі шектеулі балалар тез шаршайды, оқуға деген қызығушылығы жоғалуымен сипатталады. Ал «Су-Джок» массажерін пайдалану бұл мәселені шешуге көмектеседі;

– екіншіден, бала саусақтары мен алақандарын уқалауды ұнатады, бұл саусақтардың ұсақ моторикасына пайдалы әсер етіп, сөйлеудің дамуына ықпал етеді. Мен өз тәжірибемде массаж металл сақиналары бар массаж шарлары түріндегі «Су-Джок» массажерлерін және алақандағы нүктелерді саусақпен басу техникасын қолданамын. Допты алақандағы аймақтарды ынталандыруға болады, ал массаж сақиналары саусақтарға қойылады.

Баланың қолдарында ми қыртысының әртүрлі аймақтарымен өзара байланысты нүктелер бар. Сөйлеу органдары мен жүйелерінің сәйкестік аймақтарын анықтай отырып, алдын алу және түзету мақсатында оларға әсер етуге болады. Адамның сөйлеуі негізінен ми қыртысында орналасқан екі аймаққа жауап береді. Бұл сенсорлық немесе импрессивті сөйлеуге жауап беретін Вернике аймағы. Бұл аймақ сөйлеуді қабылдауға жауап береді. Ал экспрессивті сөйлеуге жауап беретін Брок аймағы – адамның өзі дыбыстарды айтуы. Бұдан шығатын қорытынды, сөйлеу дамуын ынталандыру үшін миға сәйкестік нүктелеріне әсер ету керек.

«Су-Джок» массажын жасағанда қолдың осы жерлеріне ерекше назар аударған жөн. Сонымен бірге басқа органдардың сәйкестік нүктелеріне де әсер ету керек. Бұл денені сергітеді, көңіл-күйді көтереді, сондықтан массаждан қосымша пайдалы әсерге қол жеткізіледі.

Жалпы, бұл терапия саусақ ойындарымен, мозаикамен, шілтермен, люкпен, модельдеумен, сурет салумен бірге балалардың сөйлеу тілінің дамуын белсендіреді.

Руслан НҰРҒАЗЫҰЛЫ,

балалар мен ересектер

«Су-Джок» массажисі

 


>>> Біздің Facebook, Instagram парақшаларымыз бен Telegram каналымызға жазылыңыз! <<<